logo-trans2

  • 30 ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

    Μεγιστοποιήστε τα έσοδα και την αξία του ξενοδοχείου σας
  • 30 ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

    Υψηλή ειδίκευση, σίγουρα αποτελέσματα, υπεύθυνη αντιμετώπιση
  • 30 ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

    Σας εξασφαλίζουμε άριστη ποιότητα με το ελάχιστο κόστος
  • 30 ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

    Στηρίζουμε κάθε τύπο και μέγεθος ξενοδοχειακής επιχείρησης
  • 30 ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

    Κερδίστε από την εμπειρία μας
  • 30 ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

    Δημιουργικές και καινοτομικές λύσεις
  • 30 ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

    Hotel rethinking
  • 30 ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

    Υπεύθυνες προτάσεις – ρεαλιστικά αποτελέσματα
  • 30 ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

    One stop shop για όλα σας τα θέματα
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

 

Τι μπορούμε να κάνουμε για εσάς? 

Hotel management

Μεγιστοποίηση πωλήσεων

Μεγιστοποίηση εσόδων F&B

Ελαχιστοποίηση κόστους λειτουργίας

Επιχειρηματικός σχεδιασμός 

Εκπαίδευση προσωπικού

Preopening services

Περιουσιακή διαχείριση

 
 ΜONO ΣTHN P.H.D. 

  Απαντήσεις σε κάθε ερώτημά σας

Για οτιδήποτε αφορά στην λειτουργία των ξενοδοχείων, έχουμε τις απαντήσεις...

More +


  Hotel scan

Αναλύουμε την αγορά, το προϊόν και τις διαδικασίες  του ξενοδοχείου και  σας παραδίδουμε αναλυτική έκθεση με όλα τα πεδία που επιδέχονται βελτίωση, με στόχο τη μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας....

More +  

4Η μεγιστοποίηση των πωλήσεων του ξενοδοχείου αφορά στο συνολικό σχεδιασμό των ενεργειών που μπορούν να μεγιστοποιήσουν τις ημέρες λειτουργίας, την πληρότητα, τη μέση τιμή συμφωνηθέντων και τα έσοδα των τμημάτων κεμετάλλευσης.

 

Για την αύξηση της πληρότητας διαμορφώνεται ένα σχέδιο που αφορά στις προδιαγραφές του ξενοδοχειακού προϊόντος και τις μεθόδους προώθησής του βάσει της στρατηγική που θα επιλεγεί. Περισσότερες πληροφορίες για το σχέδιο marketing θα βρείτε εδώ

 

Στο σχέδιο αυτό αναπτύσσεται ειδικό πλάνο διαχείρισης των διαδικτυακών πωλήσεων (περισσότερες πληροφορίες εδώ) και διαμορφώνεται στρατηγική συνεργασιών με τα τουριστικά γραφεία και Tour Operators (περισσότερες πληροφορίες εδώ).

 

 Για τη μεγιστοποίηση της μέσης τιμής χρησιμοποιοείται το yield management, που προσαρμόζεται στις συνθήκες λειτουργίας του κάθε ξενοδοχείου.