logo-trans2

FOOD AND BEVERAGES MANAGEMENT

 

Το προϊόν του F&B αποτελείται από ένα σύνολο ετερογενών στοιχείων και παράγεται από ένα σύνολο διαφορετικών τμημάτων. H P.H.D. αναλαμβάνει τον συντονισμό των τμημάτων αυτών και μπορεί να εξασφαλίσει την  λειτουργία τους με το χαμηλότερο κόστος και τη βέλτιστη ποιότητα.

   Στεφανακίδης Κώστας

Αναβάθμιση εστιατορικού προϊόντος. 

Το εστιατορικό προϊόν επηρεάζει έντονα το συνολικό ξενοδοχειακό.  Εκτός από πηγή εσόδων, το εστιατόριο μπορεί να αποτελέσει σημαντικό παράγοντα ικανοποίησης του επισκέπτη. Η P.H.D. μπορεί να εκπαιδεύσει το προσωπικό του εστιατορίου, έτσι ώστε να αποτελέσει μοχλό υποστήριξης της συνολικής ποιότητας του ξενοδοχειακού προϊόντος. Για να γίνει αυτό, θα εκπαιδευτεί το προσωπικό στους κανόνες εστιατορικής τεχνικής έτσι ώστε να ικανοποιούν μέχρι και να   εντυπωσιάζουν το συγκεκριμένο προφίλ πελατείας που φιλοξενεί το ξενοδοχείο.

 

Marketing εστιατορίου. 

Το εστιατόριο πρέπει να αντιμετωπίζεται ως ξεχωριστή επιχείρηση μέσα στο ξενοδοχείο, λαμβανομένης υπόψη βέβαια της ιδιαιτερότητας ότι το βασικό του target group είναι οι διαμένοντες πελάτες. Όμως το εστιατόριο πρέπει να διαμορφώνει ξεχωριστό marketing plan για τρεις λόγους: Πρώτον για να σχεδιάζει το προϊόν και τις τιμές του, έτσι ώστε να εξασφαλίζει τη μέγιστη ικανοποίηση των συνδαιτυμόνων.  Δεύτερον για προσελκύει εξωτερική πελατεία αναταγωνιζόμενο τις εξωτερικές επιχειρήσεις. Τρίτον για να αυξάνει τα έσοδά του.

 

Upselling και Menu Engineering.  

Το menu engineering, με τον μηχανισμό της μήτρας  χαρτοφυλακίου αναδιαμορφώνει περιοδικά το menu του εστιατορίου ή του μπαρ, έτσι ώστε συνεχώς να αυξάνεται η κερδοφορία των τμημάτων αυτών. Το upselling αποτελεί μία μέθοδο προώθησης επιπλέον πωλήσεων κατά τη διάρκεια λειτουργίας των τμημάτων. Με την εφαρμογή των δύο αυτών μεθόδων, η  P.H.D. μπορεί να εξασφαλίσει έσοδα των τμημάτων που σε άλλη περίπτωση θα χάνονταν αναίτια. 

 

Bar marketing

Τα μπαρ αποτελούν εξασφαλισμένη πηγή άμεσων εσόδων και στην low season αποκτούν σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση της  ταμειακής ρευστότητας, ιδιαίτερης σημασίας για τα resort ξενοδοχεία. Τα μπαρ πρέπει να αντιμετωπίζονται ως ξεχωριστές επιχειρήσεις, για τις οποίες πρέπει να γίνεται ειδική μελέτη marketing και να λαμβάνεται ειδική μέριμνα σχεδιασμού τόσο του υλικού, όσο και του άϋλου προϊόντος τους. Με τον κατάλληλο χειρισμό, τα μπαρ μπορούν να αποδώσουν σημαντική κερδοφορία, λαμβανομένου υπόψη του υψηλού ποσοστού μικτού κέρδους που αποφέρουν.

 

Διαχείριση μαγειρείου

Η P.H.D, σε συνεργασία με τα στελέχη του F&B του ξενοδοχείου, αναλαμβάνει τον σχεδιασμό των  menus των εστιατορίων έτσι ώστε να είναι προσαρμοσμένα στα γευστικά πρότυπα των πελατειακών ομάδων που φιλοξενεί το ξενοδοχείο, να είναι ελεγχόμενου κόστους και να είναι ανακυκλώσιμα ώστε να αποφεύγονται απώλειες. Επίσης μπορεί να αναπροσαρμόσει αν χρειάζεται τον εξοπλισμό, τον αριθμό εργαζομένων και τη ροή εργασιών στο μαγειρείο, προκειμένου να μειωθεί το κόστος λειτουργίας του. Επιπλέον μπορεί να τυποποιήσει τις διαδικασίες παραγωγής, για να  επιτυγχάνεται σταθερό κόστος και  σταθερή ποιότητα στα παραγόμενα εδέσματα.