logo-trans2

Ποιότητα, είναι η αντίληψη του πελάτη ότι η υπηρεσία που λαμβάνει ικανοποιεί τις ανάγκες του με βάση τα πρότυπά του και την τιμή που πληρώνει. Η εξασφάλιση της ποιότητας αποτελεί μονόδρομο στην ανάπτυξη της ξενοδοχειακής επιχειρηματικότητας, διότι μέσα από το διαδίκτυο οι προηγούμενοι πελάτες ενημερώνουν την εν δυνάμει πελατεία για την αξία της ξενοδοχειακής προσφοράς. Έτσι ενώ η ποιότητα μπορεί να δημιουργήσει πιστή πελατεία και να αποτελέσει σημαντικό πόλο έλξης πελατών, το έλλειμμα ποιότητας μπορεί να μειώσει καθοριστικά τη ζήτηση του ξενοδοχείου. Η ποιότητα, ως παράγοντας που επηρεάζει τη ζήτηση, επηρεάζει άμεσα το επίπεδο τιμών. Επιπλέον η ικανοποίηση της πελατείας παίζει καθοριστικό ρόλο στις δυνατότητες διαπραγμάτευσης ενός ξενοδοχείου με τους touroperators.

  Σεργόπουλος Κώστας

Η ποιότητα του ξενοδοχείου εξαρτάται από την ποιότητα των εγκαταστάσεων, των υπηρεσιών και των υλικών προϊόντων που προσφέρονται σε όλα τα τμήματα του ξενοδοχείου. Δηλαδή η συνολική εκτίμηση της ποιότητας, εξαρτάται από την ποιότητα των επι μέρους τμημάτων του ξενοδοχείου, ήτοι των υπνοδωματίων, εστιατορίων, μπαρ κλπ.

Η PHD αναλύει τα επίπεδα του ξενοδοχειακού προϊόντος και ανασχεδιάζει τις προσφερόμενες υπηρεσίες έτσι ώστε να μεγιστοποιείται η ικανοποίηση των πελατών. Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στο κεντρικό επίπεδο που αφορά στο κατ’ εξοχή όφελος των πελατών από την κατανάλωση και στο άϋλο τμήμα του προϊόντος που αποτελεί βασικό τμήμα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Ταυτόχρονα η PHD εισηγείται τις απαραίτητες βελτιώσεις των εγκαταστάσεων και εξοπλισμού, με γνώμονα την ταχύτητα απόσβεσης της κατά περίπτωση επένδυσης.