logo-trans2

8ΣΧΕΔΙΟ MARKETING

Η P.H.D. μπορεί να συγκεντρώσει τις απαραίτητες πληροφορίες από την αγορά ώστε να σχεδιάσει την πλέον κατάλληλη μέθοδο για την μεγιστοποίηση της πληρότητας, στις πλέον συμφέρουσες τιμές. Η μέθοδος αυτή αφορά στον κατάλληλο σχεδιασμό του ξενοδοχειακού προϊόντος, σε συνδυασμό με τον σχεδιασμό των πλέον αποδοτικών τρόπων διείσδυσης στις αγορές.

 

Τμηματοποίηση αγοράς

Η P.H.D. αναλύει την αγορά και εντοπίζει τις υφιστάμενες και εν δυνάμει πελατειακές ομάδες, ενώ σχεδιάζει τις μεθόδους κατάκτησης των αγορών αυτών

 

Ανάλυση ανταγωνισμού

Η P.H.D. αναλύει τον ανταγωνισμό, τις μεθόδους τιμολόγησης των ανταγωνιστών και τα θετικά ή αρνητικά στοιχεία των ανταγωνιστικών επιχειρήσεων. Στη συνέχεια σχεδιάζει προϊόντα ή την εικόνα του ξενοδοχείου που είναι σε θέση να δώσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην επιχείρηση.

 

Ανάπτυξη προϊόντος

 

Κάθε πελάτης του ξενοδοχείου μετά την αναχώρηση, συνειδητά ή ασυνείδητα, κρίνει κατά πόσο έμεινε ευχαριστημένος από την παραμονή του, συγκρίνοντας το κόστος με το όφελος που προέκυψαν από την κατανάλωσή του αυτή. Στην περίπτωση που ο πελάτης μείνει ικανοποιημένος, επανέρχεται στο ξενοδοχείο και γίνεται η αιτία να έρθουν 3 ακόμη πελάτες. Αν μείνει δυσαρεστημένος, τότε γίνεται η αιτία να χάσει το ξενοδοχείο 11 πιθανούς πελάτες. Αυτή η σχέση 3/11 είναι αποτέλεσμα σημαντικών διεθνών ερευνών..

Με τα παραπάνω στοιχεία, γίνεται ξεκάθαρο ότι η πελατεία κτίζεται με το χρόνο.  Ένα ξενοδοχείο που έχει δυσαρεστημένους πελάτες βιώνει μείωση της πελατείας του και αναγκάζεται για να διατηρήσει κάποια λογική πληρότητα, να μειώσει τις τιμές του ή να κάνει ασύμφορες συμφωνίες με tour operators. 

H P.H.D. αναλαμβάνει τον σχεδιασμό του ξενοδοχειακού προϊόντος, που μπορεί να προσφέρει άμεσα κέρδη και εξασφάλιση πελατείας στο μέλλον. Ταυτόχρονα αναλαμβάνει τη διαχείριση της ποιότητας του συνολικού ξενοδοχειακού προϊόντος, χωρίς αυτό να συνεπάγεται απαραίτητα την επαύξηση κόστους λειτουργίας.  Διότι η ποιότητα μπορεί να βελτιωθεί σημαντικά, απλά και μόνο με τον κατάλληλο σχεδιασμό και την εκπαίδευση του προσωπικού.

Σε ορισμένα ξενοδοχεία είναι απαραίτητος ο σχεδιασμός δραστηριοτήτων εντός του ξενοδοχείου ή στην ευρύτερη περιοχή, για την εξασφάλιση θετικών εντυπώσεων των πελατών από την παραμονή τους. H P.H.D. μπορεί να υποστηρίξει τον σχεδιασμό της animation, με στόχο την διαμόρφωση αξέχαστων διακοπών και την αύξηση των καταναλώσεων στα τμήματα εκμετάλλευσης. Επίσης μπορεί να επιληφθεί του σχεδιασμού της μουσικής που ακούγεται στα δωμάτια και τους κοινόχρηστους χώρους κάθε ξενοδοχείου, ανάλογα με τον τύπο της φιλοξενούμενης  πελατείας

 

Βελτίωση μεθόδων τιμολόγησης

 

Όταν η τιμή είναι υψηλή, η πληρότητα μειώνεται. Όταν είναι χαμηλή το ξενοδοχείο χάνει έσοδα. Η P.H.D. εφαρμόζει μεθόδους αριστοποίησης, ώστε η τιμή του ξενοδοχείου να εξασφαλίζει την μεγιστοποίηση των εσόδων, δηλαδή το μέγιστο πιθανό γινόμενο πληρότητας – τιμής.

 

Προώθηση πωλήσεων - κατάκτηση νέων αγορών

Σε περίοδο κρίσης η δυναμική των αγορών μεταβάλλεται. Η P.H.D. εντοπίζει νέες αγορές και σχεδιάζει τις συμφερότερες μθόδους για την διείσδυση του ξενοδοχείου στις αγορές αυτές.

Επιπλέον σχεδιάζει και εφαρμόζει σχέδια προώθησης των πωλήσεων με δραστηριότητες δημοσίων σχέσεων και προσφορών, με στόχο την αγορά ή τμήματα της αγοράς.