logo-trans2

4Η μεγιστοποίηση των πωλήσεων του ξενοδοχείου αφορά στο συνολικό σχεδιασμό των ενεργειών που μπορούν να μεγιστοποιήσουν τις ημέρες λειτουργίας, την πληρότητα, τη μέση τιμή συμφωνηθέντων και τα έσοδα των τμημάτων κεμετάλλευσης.

 

Για την αύξηση της πληρότητας διαμορφώνεται ένα σχέδιο που αφορά στις προδιαγραφές του ξενοδοχειακού προϊόντος και τις μεθόδους προώθησής του βάσει της στρατηγική που θα επιλεγεί. Περισσότερες πληροφορίες για το σχέδιο marketing θα βρείτε εδώ

 

Στο σχέδιο αυτό αναπτύσσεται ειδικό πλάνο διαχείρισης των διαδικτυακών πωλήσεων (περισσότερες πληροφορίες εδώ) και διαμορφώνεται στρατηγική συνεργασιών με τα τουριστικά γραφεία και Tour Operators (περισσότερες πληροφορίες εδώ).

 

 Για τη μεγιστοποίηση της μέσης τιμής χρησιμοποιοείται το yield management, που προσαρμόζεται στις συνθήκες λειτουργίας του κάθε ξενοδοχείου.