logo-trans2

13Web marketing

Το διαδίκτυο στις ημέρες μας αποτελεί μία από τις βασικότερες πηγές πελατείας. Όμως αποτελεί και πηγή κινδύνου, στην περίπτωση που ένα ξενοδοχείο διαχειριστεί εσφαλμένα το ρόλο του στη δαιδαλώδη και συνεχώς εξελισσόμενη αυτή αγορά.

Η PHD είναι σε θέση να διαμορφώσει μία συνολική στρατηγική για την κατάκτηση της ηλεκτρονικής αγοράς των ξενοδοχειακών κρατήσεων,  με μετρήσιμα αποτελέσματα. Η στρατηγική αυτή αφορά στη διαχείριση των διαδικτυακών Τ.Ο. (booking.com, expedia κλπ), και την διαμόρφωση διαφημιστικής κάμπάνιας.

 

SEO

Η PHD εξασφαλίζει την προώθηση της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου στις μηχανές αναζήτησης, έτσι ώστε να εμφανίζεται άμεσα όταν κάποιος υποψήφιος πελάτης αναζητά υπηρεσίες φιλοξενίας στην περιοχή εγκατάστασής του.

Social media marketing

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν σημαντικό salestool. Η PHD σχεδιάζει και διαχειρίζεται σελίδες στο Facebook, Twitter, LinkedIn, κλπ, με στόχο την εξασφάλιση θετικών εντυπώσεων, αξιοποιώντας μεθόδους εικονικών ομάδων.

Reputation management

Η διαχείριση του προφίλ και των σχολίων για το ξενοδοχείο σε ιστοσελίδες όπως το Τripadvisor και το Yelp, βελτιώνουν την εικόνα του ξενοδοχείου στην αγορά, παίζοντας καθοριστικό ρόλο στην επιλογή του από ενδιαφερόμενους επισκέπτες.