ROOM DIVISION MANAGEMENT

 

Το τμήμα της υποδοχής συνεπικουρούμενο από τα τμήματα κρατήσεων, θυρωρείου, τηλεφωνείο και ταμείου,  είναι επιφορτισμένο με πλήθος σημαντικών εργασιών. Στο τμήμα της υποδοχής δημιουργείται η πρώτη και η τελευταία εντύπωση του πελάτη. Επίσης είναι το τμήμα που δέχεται και διευθετεί τα προβλήματα των πελατών, ενώ είναι ένα τμήμα που διενεργεί απευθείας πωλήσεις δωματίων. Επίσης διαχειρίζεται τα δωμάτια πελατών και διαθέτει τις απαραίτητες πληροφορίες για να ενημερώσει τα τμήματα εκμετάλλευσης σχετικά με  την κίνηση της πελατείας. Για τους λόγους αυτούς είναι ίσως το πλέον νευραλγικό και σημαντικό τμήμα του ξενοδοχείου. Επίσης τα Τμήματα Ορόφων και Συντήρησης παίζουν καθοριστικό ρόλο στο βασικό ξενοδοχειακό προϊόν, του  Τμήματος Room Division.

 

Λειτουργίες υποδοχής

P.H.D μπορεί να αναλάβει την οργάνωση του τμήματος υποδοχής με τέτοιον τρόπο έτσι ώστε οι πελάτες να αποκομίζουν όλα τα προσδοκώμενα οφέλη (ταχύτητα στο c/in και στο c /out, φιλική εξυπηρέτηση, ανταπόκριση στις επιθυμίες τους κλπ). Η οργάνωση αφορά επίσης όλο το τεχνικό κομμάτι της λειτουργίας του τμήματος υποδοχής με βασικό σκοπό όλες οι εργασίες να γίνονται στον μικρότερο χρόνο με το μεγαλύτερο όφελος για τον πελάτη και τον ξενοδόχο. 

Επίσης αφορά και ένα πλήθος πιο εξειδικευμένων πεδίων όπως ολοκληρωμένο πλάνο  up selling, ολοκληρωμένο σύστημα  διαχείρισης παραπόνων πελατών ,τεχνικές πώλησης ακριβότερων δωματίων και υπηρεσιών του ξενοδοχείου κλπ.  

 

C.R.M.

Η P.H.D  με στελέχη τα οποία είναι απολύτως εξειδικευμένα πάνω στο C.R.M. (Διαχείριση Σχέσεων με Πελάτες)  μπορεί να αναλάβει και να οργανώσει για λογαριασμό του ξενοδοχείου τον απολύτως αναγκαίο τομέα του CRM με βασικό στόχο την   προσέλκυση αλλά και διατήρηση μία ισχυρής και πιστής πελατειακής βάσης .

Μπορεί επίσης  να αναλάβει την εκπαίδευση του προσωπικού με θεματολογία που αφορά τις πελατειακές σχέσεις, όπως τρόποι συμπεριφοράς, διαχείριση παραπόνων και πρόγραμμα αναγνώρισης πελατών.

Η P.H.D  πάνω στον τομέα του CRM καθορίζει σε συνεργασία με τον ξενοδόχο μετρήσιμους στόχους , έτσι ώστε τα αποτελέσματα να είναι  εμφανή.

 

Housekeeping

Η P.H.D. μπορεί να εκπαιδεύσει τους εργαζόμενους στο  τμήμα ορόφων έτσι ώστε με λιγότερο κόπο να προσφέρουν σταθερό εργασιακό αποτέλεσμα υψηλής ποιότητας, τόσο ως προς την καθαριότητα και την τάξη των εσωτερικών χώρων του ξενοδοχείου, όσο και ως προς τον εντοπισμό των βλαβών του εξοπλισμού των δωματίων.