logo-trans2

  • 30 ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

    Μεγιστοποιήστε τα έσοδα και την αξία του ξενοδοχείου σας
  • 30 ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

    Υψηλή ειδίκευση, σίγουρα αποτελέσματα, υπεύθυνη αντιμετώπιση
  • 30 ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

    Σας εξασφαλίζουμε άριστη ποιότητα με το ελάχιστο κόστος
  • 30 ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

    Στηρίζουμε κάθε τύπο και μέγεθος ξενοδοχειακής επιχείρησης
  • 30 ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

    Κερδίστε από την εμπειρία μας
  • 30 ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

    Δημιουργικές και καινοτομικές λύσεις
  • 30 ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

    Hotel rethinking
  • 30 ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

    Υπεύθυνες προτάσεις – ρεαλιστικά αποτελέσματα
  • 30 ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

    One stop shop για όλα σας τα θέματα
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

 

Τι μπορούμε να κάνουμε για εσάς? 

Hotel management

Μεγιστοποίηση πωλήσεων

Μεγιστοποίηση εσόδων F&B

Ελαχιστοποίηση κόστους λειτουργίας

Επιχειρηματικός σχεδιασμός 

Εκπαίδευση προσωπικού

Preopening services

Περιουσιακή διαχείριση

 
 ΜONO ΣTHN P.H.D. 

  Απαντήσεις σε κάθε ερώτημά σας

Για οτιδήποτε αφορά στην λειτουργία των ξενοδοχείων, έχουμε τις απαντήσεις...

More +


  Hotel scan

Αναλύουμε την αγορά, το προϊόν και τις διαδικασίες  του ξενοδοχείου και  σας παραδίδουμε αναλυτική έκθεση με όλα τα πεδία που επιδέχονται βελτίωση, με στόχο τη μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας....

More +  

Ποιότητα, είναι η αντίληψη του πελάτη ότι η υπηρεσία που λαμβάνει ικανοποιεί τις ανάγκες του με βάση τα πρότυπά του και την τιμή που πληρώνει. Η εξασφάλιση της ποιότητας αποτελεί μονόδρομο στην ανάπτυξη της ξενοδοχειακής επιχειρηματικότητας, διότι μέσα από το διαδίκτυο οι προηγούμενοι πελάτες ενημερώνουν την εν δυνάμει πελατεία για την αξία της ξενοδοχειακής προσφοράς. Έτσι ενώ η ποιότητα μπορεί να δημιουργήσει πιστή πελατεία και να αποτελέσει σημαντικό πόλο έλξης πελατών, το έλλειμμα ποιότητας μπορεί να μειώσει καθοριστικά τη ζήτηση του ξενοδοχείου. Η ποιότητα, ως παράγοντας που επηρεάζει τη ζήτηση, επηρεάζει άμεσα το επίπεδο τιμών. Επιπλέον η ικανοποίηση της πελατείας παίζει καθοριστικό ρόλο στις δυνατότητες διαπραγμάτευσης ενός ξενοδοχείου με τους touroperators.

  Σεργόπουλος Κώστας

Η ποιότητα του ξενοδοχείου εξαρτάται από την ποιότητα των εγκαταστάσεων, των υπηρεσιών και των υλικών προϊόντων που προσφέρονται σε όλα τα τμήματα του ξενοδοχείου. Δηλαδή η συνολική εκτίμηση της ποιότητας, εξαρτάται από την ποιότητα των επι μέρους τμημάτων του ξενοδοχείου, ήτοι των υπνοδωματίων, εστιατορίων, μπαρ κλπ.

Η PHD αναλύει τα επίπεδα του ξενοδοχειακού προϊόντος και ανασχεδιάζει τις προσφερόμενες υπηρεσίες έτσι ώστε να μεγιστοποιείται η ικανοποίηση των πελατών. Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στο κεντρικό επίπεδο που αφορά στο κατ’ εξοχή όφελος των πελατών από την κατανάλωση και στο άϋλο τμήμα του προϊόντος που αποτελεί βασικό τμήμα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Ταυτόχρονα η PHD εισηγείται τις απαραίτητες βελτιώσεις των εγκαταστάσεων και εξοπλισμού, με γνώμονα την ταχύτητα απόσβεσης της κατά περίπτωση επένδυσης.